Hei Ida,
Copenhagen fertility clinic (CFC) har laget noen sånne lavstimuleringsprotokoller, kanskje det kan være noe. Noen opplever overstimulering og jeg responderte av ulike grunner ikke så godt på tradisjonell Ivf-behandling. Jeg synes generelt de er dyktige i Danmark, har opplevd stor profesjonalitet både hos Trianglen (den ene legen der kan være litt brå) og Stork i København, men d var i fbm donasjon da. Jeg ville forsøkt å sende alle sammen en mail, legge fram situasjonen din og se hvordan de svarer og hvilke tips de kan komme med.
Har du lest boken «It starts with the egg» av Rebecca Fett? Hun er vel en av de største innen slik litteratur, du får kjøpt boka på Adlibris eller Amazon. Alt håp er ikke ute ved lave ovariereserver, du trenger kun det ene rette egget, og her er det mye fokus på å styrke bl a mitokondriene, cellenes «energiverk» og styrke kroppen generelt for å bedre eggkvaliteten framfor kvantiteten. Noen holistiske /helhetlige leger og naturmedisinere mener tom. at Ivf kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, nettopp fordi det er så stor belastning på kroppen og fokus på kvantitet framfor lvalitet ( det er jo ikke naturlig for kroppen å slippe mer enn ett egg per mnd.) Jeg aner ikke hva du tenker om det, men deler ihvertfall. Klem